Wednesday, July 14, 2010

Help Me! I'm Addicted!!

Tak tahulah kenapa sejak kebelakangan ni saya telah menjadi addict.. sehari xdapat boleh menggigil..sob..sob..sedihnye..ade satu hari tu..sedang saya asyik khusyuk melipat baju kat umah bf saya(umah family,harap maklum).. saya tetibe teringat kat bende tu..mcm nk nangis saya menahan..sampai menggigil..dahsyat.. saya pn suarakan hasrat saya kat bf saya..dia ckp nnt mlm..saya ade rasa suka ckit.. tp still menggigil sambil menggagahkan diri melipat baju sampai abis..

jam da pukul 8 mlm..saya ajak bf saya keluar..dia pn siap2 pastu kami menuju ke satu tempat..
SECRET RECIPE!saya pun order..OREO MILKSHAKE..nyum2~! puasnye hati..thanx to my beloved bf..muah..

disebabkan KECINTAAN saya dan KETAGIHAN saya terhadap OREO MILKSHAKE tu..saya pn belajar la cara2 membuatnya di rumah..kata omputih DIY..

Bahan-bahan: biskut oreo,full cream milk, vanilla ice-cream, choc syrup.
cara-cara: masukkn 3 scoop ice-cream,3 ketul biskut oreo, dan susu secukup rasa (xyah byk sgt) dan choc syrup utk menambah perasa..lepas tu, blend.dan DAH PUN SIAP..letak dalam gelas yg tinggi..masukkn seketul bisku oreo sbg hiasan..minum sepenuh hati..fuh!


ni la hasilnya..try n do it yourself..takkan menyesal!
SELAMAT MENJADI PENAGIH OREO MILKSHAKE!


1 comment: