Wednesday, July 14, 2010

walk walk..


lokasi yang di tuju kali ni ialah BANDUNG dan JAKARTA..
yessss..mmg best.. BANDUNG mmg terbaik..
shopping dan shopping tanpa henti..
macam marathon..
mmg sesuai la dg n penshopping tegar mcm aku ni..

kata mama, aku kalau shopping mcm kene sawan..haha..
bf kesayangan aku pn ckp bende yg sama..
jeles la tu dgn bakat yg aku ade..

bayangkanlah..
pergi sane bawa 1 je beg..
hand luggage lak tu..
blk sini. total 4 beg..
jeng jeng jeng..

tp ok la kan aku blikan mcm2 utk family aku n family mertua..
kuikui~
ok la baik tgk gmbr dan bayangkan keseronokannya!

ni kat tangkuban parahu..
ade history die tempat ni..
pasal sang kuriang..*comel sungguh nama dia*

ni pulak saya berposing toko 3, bandung juga..
nmpk tak mamat blkg tu?
tu tourist guide ktowg..
udahlah ganteng, pandai bercanda lagi..
=D

lagi tangkuban parahu..
*pose tiang*
tgk2..nice kan..haha..
NARKOBA

ni scenery kat JAKARTA..
sesak..
ade tut tut..
kat msia xde..so mcm jakun sikit la kan..


No comments:

Post a Comment